úterý 6. září 2016

Plzeňská 50



Plzeňskou 50 jsem absolvoval teprve podruhé. Poprvé jsem ji zajel předloni. Trasa byla totožná, rychlá, suchá, bezpečná. Počasí přálo. Účast byla veliká, včetně borců z Alltrainingu. Dobrá podpora před startem i po dojetí.
Jelo se dobře, hezké svezení v lesích u Plzně. Bylo to ale hodně rychlé. Pořád se jelo pohromadě v nějaké skupině, hodně se předjíždělo. Snažil jsem se nepřepálit začátek a využívat jízdu ve skupině. V závěru se jelo, co to dalo. 56 km bylo za mnou za 2:21 hod. Předloňský čas jsem zkrátil o 16 minut, ztrátu na vítěze skoro o 10 minut. Přesto bylo umístění horší, i když v tom množství startujících jsem dopadl v poměru k počtu lépe.
Takže to byla pěkná jízda, průměrný výkon a dost velká únava.
Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 824 2:21:26 23,76 278 21 671 83 0:35:19


Foto: Kolo pro život
Plzeňská 50, Kolo pro život
3. 9. 2016, Plzeň

Žádné komentáře:

Okomentovat