čtvrtek 28. července 2016

Vrchlabí-Špindl Tour



Třetí závod během jednoho týdne, tentokrát na MTB, jsem zvládl velmi dobře. Bylo sucho a slunečno, ale foukal silný vítr.
První stoupání na Žalý jsem vyjel ve stejném tempu jako ostatní na pozici odpovídající mému startovnímu číslu. Na úseku k labské přehradě se ustálila skupina, která jela víceméně pohromadě. Tak jsme také projeli mezičasem a až na Hanapetrovu paseku. Tam jsem dojel kolegu z týmu Vladimíra, který jezdívá přede mnou. Na technickém sjezdu jsme poodjeli mé skupince. To mě povzbudilo a dodalo sebevědomí. Pak nás sice dojeli, ale závěrečný úsek se mi vydařil. Čekalo nás stoupání na Tetřeví boudy. Bylo nově zařazené. Vloni nové stoupání lesem k asfaltce se prodloužilo o další minimálně dvojnásobný úsek až na Tetřeví boudy a asfaltka se vynechala úplně. Cesta byla ještě strmější a vyšperkovaná kameny a kořeny. V tom stoupání trpěli všichni. Stálo hodně sil a vyžadovalo také dobrou techniku výjezdu. Přál jsem si, aby už skončilo, ale natahovalo se až do nekonečna. Avšak přineslo mi úspěch. Soupeřům jsem odjel a předjel jsem další borce. Na vrchol stoupání jsem vyjel s pěkným náskokem. V závěrečném 10 km dlouhém rychlém sjezdu jsem ztratil už jen tři místa celkově a v kategorii nic. Dával jsem pozor, abych zbytečně neztratil vydřené místo kvůli defektu nebo pádu.
Na louku letiště v Lánově jsem dojel na dobrém 197.  místě celkově a na 15. místě v kategorii, letos nejlepší umístění v Kole pro život. Pozici z mezičasu jsem zlepšil o 21 míst. Čas z loňska jsem také zlepšil, ačkoliv trať byla těžší než vloni. Takže jsem odjížděl domů spokojený s výsledkem i s výkonem.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
49 1498 2:40:35 17,65 197 15 482 67 0:51:49





Foto: já

Vrchlabí-Špindl Tour, Kolo pro život
Lánov, 9. 7. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat