čtvrtek 28. července 2016

Memoriál Vladimíra Urbana nejst., okruh Zavadilka



Ve středu jsem se vrátil na Zavadilku na Memoriál Vladimíra Urbana nejst., silniční závod s hromadným startem ze série závodů Severočeské amatérské ligy. Počasí bylo chladnější a hlavně foukal silný vítr. Dorazila podobná parta účastníků jako v neděli na časovku. Navíc přibyli také cyklisté z Lovosic.
Moje kategorie jela čtyři okruhy po 21,5 km, celkem 86 km.
Po třech letech jsem zase zkusil silniční závod, celkově teprve třetí vůbec. A nedostatek vyježděnosti na silnici byl znát. Kdybych absolvoval na silnici 15 závodů ročně jako na MTB, bylo by to úplně jiné…
Kempy na Mallorce mi pomohly k jistotě při jízdě v balíku, to byl přínos. V předchozích závodech jsem povlával na konci jako na gumě. Tentokrát jsem od startu jel v poklidu uprostřed balíku nebo v první polovině a bez námahy jsem držel tempo skupiny. Neznal jsem však sílu soupeřů. Chtěl jsem zajet dobrý výsledek. Nohy jsem na to měl, ale asi ne mozek. Pod kopečkem ve Vetlé nasadili k úniku borci ze Sweepsportu. Zapojil jsem se za ně. Krátce jsem s nimi držel tempo, ale neuvisel jsem ho a krátkodobě jsem se zatavil.. Odjeli ve dvou a nakonec s náskokem dotáhli únik až do cíle. Než jsem si vydechl, tak jsem se ocitl na konci balíku a přede mnou se udělala mezera, kterou jsem už v silném větru nedojel.
Nechal jsem za sebou jen pár dalších odpadlíků, kteří už rezignovali, a snažil jsem se balík nejdřív dojet a pak alespoň absolvovat závod ve slušném čase. Také jsem si dělal naději, že třeba ještě někoho dojedu.
Závod jsem dokončil na 16. místě z 21 startujících. Přínosný byl hlavně jako sbírání zkušeností a intenzivní trénink.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
87 620 2:30:30 34,58
16
19 0:16:10




Foto: já, kamath

Memoriál Vladimíra Urbana nejst., silniční závod s hromadným startem, Severočeská amatérská liga
Vědomice, 6. 7. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat