středa 7. října 2015

Opárenské okruhy


Další po všech stránkách vydařený závod. Podmínky byly ideální. Podzimní počasí znovu ukázalo, jak umí být hezké.
Do Oparna jsme s Janou dojeli z domova na kolech. Máme to pár kilometrů. Trasu dobře znám. Těžké výjezdy, rychlé sjezdy. Jelo se dobře. Bylo sucho, listí pod koly jen šustilo...
Pět okruhů na trati s diváky, kteří neváhali povzbudit nejen své favority. Super prostředí při závodu i po něm. Malá příhoda s traktorem, který pomalou jízdou zablokoval závod u černých prasátek.
Celo dobu jsem jel co to dalo. Rychleji to neumím. V posledním kole jsem se skupině před sebou přibližoval... Přeci jen mi víc sedí delší závody.
S výkonem a výsledkem spokojenost. Celkové umístění z loňska jsem vylepšil o 7 míst, čas jsem vylepšil o 1 minutu, ztrátu na vítěze jsem zkrátil.
Společně jsme vše probrali u piva v Oráči. 

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
23 601 1:06:03 20,75 31 6 82 11 0:09:45












Foto: Jana, Lukáš, terpa12

Opárenské okruhy, Král středohoří, Oparno
3. 10. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat