pondělí 12. října 2015

ČT Author Cup



Pro zakončení závodní sezóny jsem si vybral populární ČT Author Cup v Josefově Dole. Ačkoliv bylo chladno, tak se počasí povedlo. Bylo jasno, nefoukalo, déšť nehrozil. Čekaly na nás výborné podmínky pro závod. Podzimní den jako z kalendáře. Od závodu jsem si sliboval, že se projedu po krásných horách a v silné konkurenci se ještě jednou nechám vyhecovat k závodnímu výkonu. Po sezóně jsem už cítil únavu a eventuální dobrý výsledek by byl jen pěkným bonusem.
Od startu se jelo rychle, jak jinak. Prvních 15 km jsem dal tak, abych se nezatavil. Nohy mě bolely už od začátku a moc se nechtěly točit ani na rovině. Dalších asi deset kilometrů jsem povlával na konci velkého balíku, než se rozdrobil a smíchal s jinými. Střední část závodu jsem jel ve společnosti Tomáše z Lovosic. Místy jsme si střídali, a to se jelo dobře. Když se nám někdo připojil a skupina měnila tempo, tak už mi to rychleji nešlo. Raději jsem držel konstantní tempo. Zdálo se mi, že Tomáš zbytečně plýtval silami při dojíždění skupin. Nakonec jsem ho vždycky dojel. Měli jsme se raději domluvit a jet s pravidelným střídáním ve dvojici pořád. Asi by nám to oběma pomohlo. Před druhou občerstvovačkou přišly nezpevněné cesty a členitější terén. To mi vyhovovalo víc. Jelo mi to líp a v posledních deseti kilometrech jsem se zmáčkl a hezkých pár míst od mezičasu v Bedřichově jsem sjel. Stoupání od přehrady jsem jel s vědomím, že je to poslední závod kopec v sezóně. V lese nad cílem jsem si ještě lehce pozvedl sebevědomí, když jsem ve sjezdu předjel tři borce. Pak jsem jen užil serpentinu na cílové louce.
Na prosluněné louce jsme se s Janou občerstvili z toho, co bylo k dispozici :-( Probrali jsme závod také s Vojtou. Dlouho jsme se nezdržovali. Tak super to tam zase nebylo. Do vyhlášení vítězů zbývaly ještě víc než tři hodiny. Další jezdci dojížděli. Louka se plnila. Vyrazili jsme tedy domů přes pivovar Neumann v Mělnickém Vtelnu, kde už na nás čekaly tekuté dobroty.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
64 1249 2:31:49 25,46 425 39 3278 382 0:35:22













Foto: Jana, fotokocian
ČT Author Cup, Author Maraton Tour, Josefův Důl
10. 10. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat