úterý 1. ledna 2013

Silvestrovský cyklokros

Poprvé jsem vyzkoušel cyklokros. Byl to poslední závod roku 2012 a vlastně první závod nové sezóny.
V Terezíně se jel už 51. ročník silvestrovského cyklokrosu. Startoval jsem v kategorii příchozích do 50 let na biku. Biky byly u příchozích povolené, ale cyklokrosové speciály byly na většině trati nejspíš výhodou. Trať v Bohušovické kotlině byla pro mě zábavná, ale hodně krátká. Její obtížnost nemohu posoudit, protože z cyklokrosu nemám žádné zkušenosti.
Zpočátku při rozjetí byla trať umrzlá a pevná, ale časem stoupla teplota nad bod mrazu a jezdci během závodu rozjezdili povrch do pěkně kluzkého bláta, které dělalo problémy při výjezdech a obzvlášť v jednom sjezdu to klouzalo jako po mýdle, a to byla pastva pro fotografy. Na Rajčeti jsou z toho pěkné fotogalerie od autorů ondra127 a katom.
Pořadatelé nedodrželi rozpis startů katagorií a počtu kol a všechny katergorie příchozích startovaly najednou a na stejný počet kol. Pro mě to byl poslední start a poslední den v kategorii do 50 let. Krátké rychlé závody mi zrovna nesedí a projevilo se, že nemám z cyklokrosu zkušenosti, ale nakonec jsem podal průměrně dobrý výkon a skončil jsem 11. z 15 startujících v mé kategorii.
Hlavně to byla dobrá zábava na Silvestra. Po sotva půlhodinovém závodění mě pak čekalo mnohem delší čištění kola, které jsem měl po zimním servisu jako nové, a praní zabláceného oblečení. Ještěže na místě hasiči ostříkali kola z nejhoršího...

Výsledek:
datum závod délka km čas průměr km/h umístění v kategorii dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
31.12.12 Silvestrovský cyklokros 5 kol -1 kolo 18,61 11 15 -1 kolo


 
 
 
 


Foto: Zdeněk Čapek, ondra127, katom

Silvestrovský cyklokros, Terezín

Žádné komentáře:

Okomentovat