neděle 7. října 2012

Maraton euroregionu Nisa (50 cyklorájem Podralsko - Podzim)

Pěkný závod ve Stráži pod Ralskem s původním komplikovaným názvem 50 cyklorájem Podralsko – Podzim (Zavírání cyklostezek) dostal nové neméně složité jméno Maraton euroregionu Nisa pro děti a dospělé. Účast obohatili cyklisté z německého Zittau. Někteří přispěli k vyšší úrovni. Známá pohodová a rychlá trasa vedená po zpevněných cestách dostala pro zvýšení obtížnosti dva nové bikové lesní úseky. Rychlost přesto zůstala velmi vysoká. Nicméně se ukázalo, že hned první lesní úsek byl pro výsledek rozhodující.
Po předchozích dvou závodech s pády a škodami na kole jsem tentokrát byl obezřetnější a nehnal jsem se do žádného rizika. První terénní kopec v lese závodní pole roztáhl a potvrdilo, že v jakém pořadí se první kopec překonal, takové prakticky zůstalo až do cíle. Na následujícím zvlněném silničním úseku se sjely dohromady skupiny, které společné pokračovaly dál.
Časem jsme dojeli jednoho osamělého jezdce, který měl chuť víc bojovat a pokusil jsem se s ním dojet skupinu před námi, ale jenom jsme za sebou táhli ostatní, kteří se jen vezli, a mezery mezi skupinami se neměnily. Byli jsme málo početná skupina a ne všichni aktivně střídali a společně jsme významně zrychlit nedokázali. Ke konci jsme už jeli, co to dalo, a někteří odpadli. Kopce jsme vyjížděli v hejnu, každý jak uměl. Jenže byly krátké a nikdo neodjel. Na rovině a ve sjezdu jsme se zase seřadili. Do cíle jsem dojel uprostřed skupiny ve velmi rychlém čase.
Obsadil jsem celkově 56. místo a v kategorii 21. místo. Je to o několik míst horší než vloni a o dost míst lepší než na letošní jarní verzi tohoto závodu. Zase se ukázalo, že moje kategorie byla kvalitní účastí nejnabitější. V každé jiné, i v těch mladších bych obsadil mnohem lepší místo.
I tak tento závod patřil letos k těm lepším. Pěkně jsem si zajezdil a užil jsem si rychlé jízdy. Tenhle závod se jezdí hlavně pro potěšení.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 558 1:56:12 29,19 56 21 176 50 1:36:21
Start závodu

Foto: Spinfit
Maraton euroregionu Nisa pro děti a dospělé, Stráž pod Ralskem
29.9.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat