středa 29. srpna 2012

Karlovarský AM bikemaraton

Konečně se udělalo pořádné léto! Zázemí závodu v Karlových Varech v Meandru Ohře bylo perfektní. Bylo sucho, trať pestrá, start v centru Karlových Varů. To vše slibovalo pěkný závod. Po společné přípravě s Alltrainingem jsem se zařadil zase do bloku dvoustovek. Pryč jsou časy, kdy jsem byl čtyřstovka a výš...
Účast špičkových závodníků byla znamenitá - mistr Evropy v cross country maratonu Hynek, mistr republiky v cross country Boudný, 12. z olympijských her v cross country Škarnitzl a dokonce mistr světa vítěz světového poháru ve ski crossu Kraus. Toho jsem dokonce porazil :-)
Na startu jsem poněkud zaspal. Zpočátku jsem musel jet kvůli zaplněné cestě jen na půl plynu a také v prvním sjezdu v serpentinách z Dubské hory jsem byl nejistý. Teprve ve druhé polovině jsem se rozjezdil a jelo se mi lépe než na začátku.
Závod byl opakem Ještěd Tour, kde byla zima, bláto a mnohem delší trasa. Ve Varech bylo teplo, sucho a závod byl letos o 8 km kratší než vloni. Tak mi nakonec bylo líto, že už přišel cíl, protože se mi dařilo v závěru líp než soupeřům.
Trať ve Varech je jedna z nejhezčích. Asfaltu je minimálně, profil je náročný, ale rychlý. Tentokrát jsem projel všechny úseky, i ty kde jsem si vloni pomáhal tlačením, včetně XC pasáže po mezičase ve sjezdu k brodu. Na cílové louce ještě čekalo borce a diváky zpestření v podobě dvou umělých skoků a dvou brodů. V cíli jsem byl v rychlém čase 2:18:05 na 208. místě celkově (vloni 201.!) při letošní větší účasti. V kategorii jsem byl 49., tedy hůř než vloni, kdy jsem byl 40., a to se mi zdálo, jedu líp. Kde se tam vzalo tolik starejch chlapů?
Takže to byl solidní výkon a moc hezký závodm hlavně pro radost.

Výsledek

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii
48 892 2:18:05 20,88 206 49 523 128

 



Foto: Alltarining, Miloš Lubas (kolopro), xYx, KTFoto

Karlovarský AM bikemaraton, Kolo pro život, Karovy Vary
18.8.2012



Žádné komentáře:

Okomentovat