úterý 6. září 2011

Okoloprahy

Do hřebčína Favory jsem jel už potřetí. Vloni jsem tam měl úraz, ale dojel jsem docela dobře. Letos jsem hodlal dojet ve zdraví, rychle a bezpečně. Doprovodila mě Jana a to se mi jelo hodně dobře. Byl snad poslední letošní tropický den, jeden z mála.

Přijeli jsme včas a v poklidu jsem se připravil na start. Těsně před startem oznámili, že z trasy se vynechává pasáž v konopišťském zámeckém parku okolo rybníka. Prý nás tam nepustili. Závod byl tedy bohužel o 5 kilometrů kratší. V první části se jely kopce a sjezdy po polních cestách, kde se extrémně prášilo. Chvílemi byl zvířený prach jako hustá mlha. Měl jsem ho plné oči a skřípal mezi zuby. Jelo se svižně a vedro jsem nevnímal. V druhé půli se střídala bahnitá místa v údolí a zvlněné louky. Na loukách to pražilo pořádně. Tam byla jízda vysilující. Přes tři brody jsem se konečně dostal pod cílový kopec. Vyjel jsem ho na prostřední převod v naději, že ještě někoho dojedu, pokud mu dojdou síly. Ale přede mnou byli jen zdatní borci.

Jelo se mi dobře, ale neměl jsem pocit, že jedu nějak zvlášť rychle. Technické pasáže nebyly obtížné a projel jsem je bez problému. Makal jsem naplno od začátku do konce. Většinu závodu jsem jel se stejnými lidmi. Počítal jsem s umístěním někde ve druhé stovce. Překvapilo mě, že jsem v cíli byl do první stovky celkově a do první dvacítky v kategorii podobně jako v Ústí, jenže tam byla účast přibližně poloviční. Podrobně jsem si prohlédl výsledkovou listinu a zjistil jsem, že jen 7 závodníků stejného nebo vyššího věku bylo přede mnou. To není špatné.

Ve frontě na mytí kol a na trávníku při čekání na vyhlášení vítězů a tombolu jsme se ještě pořádně vyslunili. Domů jsem dorazil opálený a ošlehaný šípky a ostružinami. S velkou radostí jsme večer opět doplnili tekutiny a kalorie v pizzerii. Proti loňsku jsem celkové umístění vylepšil o 116 míst a v kategorii o 16.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii
46 751 2:04:44 22,32 91 19 252 48

 
 
 
 
 
 
 



Foto Jana
Okoloprahy, Cyklomaraton Tour
4.9.2011

Žádné komentáře:

Okomentovat