neděle 2. ledna 2011

Konec sezóny 2010

Závod v Jevišovce byl tečkou za závodní sezónou. Nova Autor Cup jsem už vypustil, protože se zlomeným prstem se závodit nedalo. Už v Jevišovce mě hodně omezoval.

Po osmi týdnech mi lékař sundal ortézu z malíčku a následovalo dlouhé období rehabilitace naprosto nepohyblivého prstu. Zdemolovaný kloub zůstal omezeně pohyblivý, prst už se nenarovná, pořád ještě bolí a ráno je ztuhlý a musím ho rozhýbávat.

Zbytek podzimu jsem trénoval podle tréninkového plánu z Alltrainingu a najezdil jsem hodně kilometrů. Sezónu jsem zakončil společnou vyjížďkou cyklistů z Lovosic, Libochovic a Třebenic. Absolvoval jsem druhý zátěžový test s měřením laktátové křivky. Trénink zřejmě nebyl marný. Výkonnost v aerobní zóně se zvedla.

V prosinci jsem si dal předčasný vánoční dárek. Koupil jsem si nový MTB Trek 7600, což je proti Authoru Traction, který jesem dosud jezdil, neporovnatelně lepší stroj.

Z mimosportovních aktivit jsem se věnoval, a zabralo to hodně času, přípravě na zkoušku a samotné zkoušce na získání cambridgeského certifikátu CAE z angličtiny a také jsem se staral o rekonstrukci našeho paneláku, což bylo o nervy.

Teď během zimy na kole vyjedu jen výjimečně. Náplní tréninku je běh, plavání, posilovna, spinning, alpinning, šlapání a běh ve fitku, pěší túry a zdá se, že dojde i na běžky.

 
 Zakončení sezóny posledním švihem v okolí Libochovic

Nový Trek 7600

Žádné komentáře:

Okomentovat