úterý 2. ledna 2024

Silvestrovský cyklokros Terezín 2023

Už jsem to nemohl vydržel a musel jsem…
Cítil jsem se dobře, i když kondice hodně poklesla. Silvestrovský cyklokros mě lákal. Měl jsem chuť závodit. Prostě mi to chybělo.
Atmosféra v Terezíně byla optimistická. Sešlo se tam hodně lidí. Elán mnoha známých účastníků, vlastně soupeřů, byl nakažlivý. S podporou od Jany jsem se těšil na závod. Favorit mé kategorie Mirek mi při pozdravu před startem říkal, že bez křečí v nohách by to nebyl pořádný Silvestr. Samozřejmě, že vyhrál. Ale ani já jsem moc nezaostal. Zmáčknul jsem se a dojel jsem na třetím místě. Garmin mi po závodě ukazoval, že jsem body battery vyčerpal na pouhých 5 %.
Všechny věkové kategorie příchozích startovaly společně. Celkem 46 startujících. Výsledky se vyhlašovaly po kategoriích. Jelo se na 6 kol. Zpočátku mi to moc nejelo, ale časem jsem se rozjezdil a dojížděl jsem a předjížděl soupeře. Blížil jsem se i k jezdci, který jezdil o místo přede mnou. Poznal jsem to, protože za obrátkou jsem ho v každém kole potkával dřív. Ale na to, abych ho dojel, bych potřeboval minimálně další dvě kola, pokud by si to ovšem nechal líbit...
Škoda, že ve výsledcích nejsou časy na každé kolo. Dokonce ani můj čas, ani čas vítěze mé kategorie ve výsledcích není. Takže nevím, jak moc přede mnou byl. Ale velký náskok neměl, protože jsme všichni v mé kategorii měli - 1 kolo. Tak je to podle pravidel. Kdo nemá plný počet kol, jako absolutní vítěz, tak se počítá jenom pořadí.
Bedna mi udělala radost. Bylo to krásné zakončení roku.

Výsledek:

délka

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění v kategorii

startovalo v kategorii

čas vítěze

6 kol

37

-1 kolo

16,80

3

3

-1 kolo

Foto: Jana, Pavel Feist














Silvestrovský cyklokros Terezín
Terezín, 31. 12. 2023

Žádné komentáře:

Okomentovat