pondělí 17. října 2022

ČT Author Cup 2022

Rozloučení se sezónou v Bedřichově vždycky přiláká extrémně velký počet účastníků. Byl to můj poslední letošní závod. A poslední, než se přesunu do šedesátníků. Vzhledem k tomu, že jsem byl v kategorii jeden z nejstarších, jsem ani neměl šanci na nějaké přední umístění. Cílem pro mě bylo udržet se v závodní kondici, udržet si první startovní vlnu a užít si závod v Jizerských horách. Tak to poslední se tak úplně nepovedlo, protože bylo mlhavo a na kochání přírodou viditelnost nebyla dobrá. Mlha dokonce místy ve sjezdech snižovala dohled na bezpečnou vzdálenost a panelové cesty byly poněkud oslizlé. Na druhou stranu nebyla zima a nefoukal vítr a jelo se docela dobře.

Byl to nejdelší závod, jaký jsem letos dal. Tak velkou zátěž letos moje kyčle neměly. Před týdnem jsem jel také šedesátikilometrový závod v Ralsku nadoraz. Takže jsem se snažil to vybalancovat tak, abych jel, co nejlíp, ale ne abych se zničil. Snad mi tak zdraví déle vydrží, alespoň ještě nějaký rok. V přípravě na závod jsem udělal chybu v tom, že jsem v týdnu trénoval. Měl jsem raději jen odpočívat. To by mi asi bývalo prospělo víc.

Po prvních kilometrech jsem upravil nasazený výkon a sliboval jsem si od toho, že v závěru zrychlím. Celý závod se jel prakticky pořád v roztaženém balíku. Neměl jsem přehled o pozici, protože jsem stále někoho předjížděl a jiní předjížděli mě. Nakonec to bylo tak dlouhé, že k závěrečnému zrychlení nedošlo, a byl jsem rád, že jsem při průměrném výkonu dojel na průměrném umístění.

Když býval závod v Josefově Dole, nelíbilo se mi jeho pořadatelské zajištění a vynechával jsem ho. Přemístění do Bedřichova závodu prospělo a zařadil jsem ho mezi své oblíbené. Ani mi to velké množství lidí už nevadí.

Cestou zpátky jsem se zastavil v krásně zrekonstruovaném pivovaru ve Cvikově, kde jsem si nakoupil vzorky piva. Pak ještě jsem zastavil na pěkném náměstí v Novém Boru, kde se nachází malý pivovar Born, a ještě jsem si přikoupil vzorky jejich piva. S prázdnou se vracím málokdy.

Výsledek:

délka km

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění celkem

umístění v kategorii

startovalo celkem

startovalo v kategorii

čas vítěze

66

1191

2:36:30

25,29

287

39

1978

389

1:57:59













Foto: já, Captain Snap

ČT Author Cup, Author Maraton Tour

8. 10. 2022, Bedřichov

Žádné komentáře:

Okomentovat