pátek 13. května 2022

Cyklozávod Milada 2022

Jelo se v Chabařovicích u Ústí nad Labem v prostoru umělého jezera Milada a přilehlých kopců. Počasí přálo. Bylo sucho, polojasno. Trat´ byla dobře připravená. Zázemí na plochodrážním stadionu prostorné. Atmosféra byla pohodová.

Proti loňsku se trasa z 90 % změnila. Byla obtížnější s mnohem větším převýšením. Jela se dvě kola. V každém kole nás čekaly dva dlouhé táhlé kopce a sjezdy po šotolině a štěrku se záludnými zatáčkami.

Sešlo tu dost známých a kvalitní konkurence. Atraktivní byly start a dojezd na dráze stadiónu a průjezdy po břehu jezera Milada.

Po úvodním rozjezdu za zaváděcím vozem se balík rozjel pod první stoupání od Milady. Na jeho vrcholu se vytřídil podle výkonnosti. Dál se pokračovalo stále v ostrém tempu. Přes druhý kopec a do průjezdu do druhého kola jsme jeli ve čtyřech se známými Mirkem a Václavem a jezdcem v červeném. Jelo se mi dobře a ve srovnání s ostatními jsem se cítil, že jim v pohodě stačím.

Jenže v druhém nájezdu do prvního kopce, který vedl táhle a přímo po asfaltu, mě potkala malá krize, i když jsem se předtím cítil dobře. Nějak mi nešlo přitlačit na síle a Václav a Mirek získali náskok, který pomalu nezadržitelně zvyšovali. Červený jezdec za mnou se sotva držel. V následujícím sjezdu už bylo jasné, že ty dva před námi nedojedeme. Také v dalším kopci se mě sotva držel, ale udržel. Za kopcem už to bylo většinou dolů nebo po rovině. Takže mi konečně vystřídal na špici. V posledních dvou kilometrech od jezera do Chabařovic před námi a daleko za námi nikdo nebyl. Dojeli jsme už skoro volně až na stadion a na dráze jsme si dali spurt do cílové pásky. Bylo to těsné. Ve shodném čase jsme proletěli cílem, kde červený byl jen o kousek přede mnou.

Výsledek a výkon byly tak na úrovni loňského roku. Při větším počtu startujících jsem absolutní pořadí vylepšil o jedno místo na 34. V kategorii to bylo letos 9. místo (vloni 6. místo a právě tři místa přede mnou obsadily nově zařazené ročníky 1972).

Po dojezdu jsem se dlouho nezdržoval a brzy jsem odjel s Janou za dalšími kulturními zážitky do Prahy.

Výsledek: 

délka km

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění celkem

umístění v kategorii

startovalo celkem

startovalo v kategorii

čas vítěze

zpoždění za vítězem

46,87

869

1:59:40

23,55

34

9

119

25

1:37:21

0:22:19

 




Foto: já, Kuba, miladatour

 

Cyklozávod Milada

Chabařovice, 7. 5. 2022

 

Žádné komentáře:

Okomentovat