pátek 19. června 2020

Dlouhé jaro

Prvního února jsem si zpestřil přípravu na sezónu účastí na běžeckém závodě Opárenským údolím. Bral jsem ho jako trénink intenzivního zatížení a test, jak na tom jsem kondičně
V polovině února jsem si jako Markův support při závodě 4 x Milešovka - zima vyběhl Milešovku dvakrát. Ověřil jsem si, že příště bych si mohl dát závod celý.
V březnu jsem se už těšil, jak jarní přípravu na sezónu zakončím kempem na Mallorce.
Jenže se to nějak zvrtlo. Najednou tu byl ten koronavirus. Při každém opuštění domu jsem měl dojem, že vstupuji do zamořeného území a po každém příchodu domů jsem prováděl dekontaminaci, jako bych se pohyboval v oblasti s radioaktivním spadem.
Z kempu na Mallorce sešlo. Jezdil jsem doma na trenažéru, pak venku na horském kole a časem zase opět i na silnici. Závodní sezóna byla v nedohlednu. Trénink jsem střídal s rekreačními vyjížďkami. Nebylo, kde se zastavit na pivo. Nanejvýš jsem si odvážel piva z pivovarů v petkách v batůžku na zádech domů.
První závod se už blíží. Po půl roce trénování a bez dovolené jsem si naordinoval týden odpočinku (v něm beer-teambuilding day) a pak týden rozjetí před závodem. Ten beru jako tréninkový. Pak doufám, že po bloku intenzivních tréninků budu připravený zvládnout další závody tak, abych byl lepší než vloni.

Žádné komentáře:

Okomentovat