pondělí 25. června 2018

Houštecký cyklomaraton 2018

Na závody jsem vyrazil s Láďou. Jel trasu 82 km, já 60 km. Startoval o půl hodiny dřív. Rozjet jsem se byl s Rendou z týmu Alltraining. Rozjetí bylo důkladné, protože nás čekal rychlý závod, bylo chladno a ve dvou se to lépe táhlo.
Závod v Houštce je beze změny od té doby, co tam jezdím. Start a cíl je u letního kina. Jejich atmosféra je svérázná. Účastní se borci, co rádi jezdí rychle a bez kopců. Účast byla velká. V mém závodě přes 500 borců, v kategorii neuvěřitelných 118.
Po tradičním bubenickém sólu jsme vyrazili na letecký den. Brzy po startu odjela čelní skupina i s Rendou. Já se držel ve druhém balíku. Ten se ale rychle drobil do menších skupin. Po dvaceti kilometrech jsem měl krásný průměr okolo 31 km/hod. Po hodině to už ale dost bolelo, nohy nejely. Musel jsem poslechnout své tělo a smířit se s tím, že svou pozici neudržím. Místy mi nohy nejely. Jen mě potěšilo, že úseky v hlubokém písku jsem zvládal lépe než soupeři. Silové schopnosti ubývají, solidní technika zůstala. Deset kilometrů před cílem mě už naštvalo, že mě pořád někdo předjíždí. Zabral jsem až přes hranu a přes bolest a dotáhl jsem soupeře před sebou, nikdo mě už nepředjel, a ve třech jsme dojeli do cíle. První stovka jako před 7 lety, kdy jsem jel šedesátku naposledy, to nebyla, ale nakonec solidní umístění: 112. celkem, 21. v kategorii. Po dojezdu se mi ale už pravá noha točit vůbec nechtěla.
Výborně zajel můj parťák Láďa svůj závod na 82 km. Dojel celkově 21. a v kategorii 3. Počkali jsme si tedy na jeho vysněné vyhlášení vítězů.
Oba jsme se dost zničili. Vzájemná podpora byla super a pomohla nám oběma. Cestou domů Láďa usnul, já nemohl, neboť jsme řídil.
Pořádná pizza k večeři byla zasloužená!

Výsledek:
délka km převýšení čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
59 303 2:11:24 27,03 112 21 505 115 0:23:40












Foto, já, Láďa, ktfoto

Houštecký cyklomaraton
23. 6. 2018, Houštka, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Žádné komentáře:

Okomentovat