úterý 15. září 2015

Přestavlcký vlk



Krásný závod na vypiplané trati v přestavlckém lese. Počasí bylo ideální. Dorazila velká konkurence, v kategorii obzvlášť. Převládala stálá sestava Krále středohoří. Závod byl spíš pro radost. Přes velký pokrok jsem v technice pořád pomalejší, protože ji jezdím spíš na jistotu bez rizika.
Start jsem měl asi zbytečně pomalejší. V prvním stoupání jsem měl jet úplně na krev. Proto jsem se nedostal do technického úseku dost vepředu a musel jsem místy čekat, až projedou ti přede mnou. Po průjezdu do druhého kola jsem už pozici postupně vylepšoval. V cíli to ale mohlo být o jedno, dvě, možná tři místa lepší. Druhé kolo jsme jeli v menší skupině, která se postupně ztenčovala. Do posledního kola už jsme ze skupiny zbyli dva s Markem z BTT Libo (nebyl z mé kategorie) a ve dvojici jsme dojeli až pod poslední prudký výjezd. Tam se rozhodlo o pořadí, protože ho vyjel rychleji, nejspíš proto, že měl silnější nohy. Do cíle to už tak zůstalo.
Po závodě bylo příjemné posezení pod stromy a trochu chaotické vyhlášení. Zajel jsem si jiný druh závodu, než na jaké jsem zvyklý. A dopadlo to docela slušně.


Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
26 444 1:19:30 19,88 51 6 79 11 0:15:08


Foto:  Křížovi, já

Přestavlcký vlk, Král středohoří, Přestavlky
12. 9. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat