sobota 2. června 2012

Cyklozávod Jezero Milada

Jezero Milada byl závod lokálního významu s bohatou účastí v Roudníkách u Chabařovic. Zúčastnilo se ho velké množství hobby jezdců z Ústí a okolí. Týmovou podporu mi zajistila Jana.
Informovanost před závodem i po něm byly poněkud chaotická. Den před startem nefungoval web závodu s propozicemi, čas startu se v den závodu změnil... Ovšem pořadatelské zajištění bylo perfektní jak na trati, tak i při parkování. Pořadatelé byli na svých místech už při rozjetí před závodem a ukazovali, kudy jet. Neznal jsem předem mapu trasy závodu ani její profil. Věděl jsem jen, že se jede v mé kategorii na 3 kola po 9,5 km. Před startem jsem si jako rozjetí projel jeden okruh a udělal jsem dobře. Profil byl těžší, než jsem čekal. Částečně se jelo po stejných místech jako závod Okoloústí.
Bylo sucho a prašno. Po startu jel dlouhý kopec, pak lehce zvlněná náhorní rovina, potom dlouhý rychlý sjezd a pak podél jezera Milada dlouhý rovný ale záludně mírně stoupající úsek po štěrkové cestě do cíle v Roudníkách.
Z účastníků jsem znal jen partu z Lovosic. Honza s Františkem zhurta vyjeli první kopec zmizeli mi z dohledu. Honza si to mohl dovolit, protože jel jen na dvě kola. Františka jsem brzy dojel a drželi jsme se první dvě kola na dohled. Na začátku třetího okruhu jsem se už nešetřil a v kopci jsem šel dopředu a myslím, že v tom kole mě už nikdo nepředjel :-) Nevím, kolik míst jsem stihl získat, protože někteří jeli o kolo zpátky. Borec, kterého jsem předjel v posledním krátkém kopci před Roudníky, mi to ještě chtěl v klikatém sjezdu vesnicí vrátit, ale v rychlém spurtu jsem si své místo s přehledem uhlídal.
V cíli hlasatel neohlašoval pořadí, ani tam nebyla tabule s časomírou. Tak jsem po dojetí ani nevěděl, jak na tom jsem. Občerstvení v cíli bylo stylové: párek a pivo nebo limonáda. Párek mi chutnal a pivo také. Domů řídila Jana. Dokonalý servis!
Až doma jsem z internetu zjistil, že jsem dojel v kategorii 7. Celkové výsledky se nevyhlašovaly. Z těch, co jeli trasu na okruhy, jsem byl 31. Docela dobré.

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
30 529 1:15:48 23,60 31 7 135 40 0:11:11






 Foto: Jana

Cyklozávod Jezero Milada, Roudníky
26.5.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat